16.10.2009

September 7, 2012

Suria Secret Ramping Balm

Another new product from my store. Terbukti da keberkesannya. Ramai yang suda repeat order. Balm ney comel la sangat. Minnie mini sungguh tempatnya. Tapi walaupun kecil, efeknya besar okay. Jom tengok serba sedikit tentang produk ney.

Kebaikan Balm :

  1. Dapat menurunkan berat badan dalam masa yang sangat2 singkat. Kalo dengan penggunaan yang konsisten dapat turun berat seawal dua minggu. Wah!!!!
  2. Merupakan penawar serbaguna. bukan saja untuk kurus tapi balm ney kita boleh guna untuk rawat Gout, Sakit pinggang/sendi, Darah tinggi, Penat, Lelah, Migrain, Senggugut & untuk yang baru lepas beranak.
  3. Bahan2 yang terkandung dalam ney tidak bahaya. semua semulajadi okay. Bahan utama cuma serai wangi & pokok kemarau lima bulan.
  4. No need diet2. Just sapu balm ney di tempat lemak2 degil yang terkumpul :p
  5. Long lasting. Uiseh macam mekap pula bunyinya. Panasnya tahan lama bukan setakat 1-2 jam tapi kita stll rasa selesa. 
  6. Bau sangat la mild. Bukan macam sesetengah ubat kurus, bau sangat la menusuk kalbu :p
  7. Ney mesti ramai yang suka, balm ney tahan lama. Even macamana kita rajin pakai, at least boleh bertahan sebulan disebabkan sifatnya yang seakan wax.
  8. Last but not least, balm ney senang la mau bawa pegi mana2 sebab saiznya sangat la mini. Simpan dalam handbag pun orang nda perasan. Even kita pakai beg yang cinonet pun still muat sebab saiznya yang extra cinonet.
Cara penggunaan :
  1. Untuk buang lemak - just sapu pada kawasan2 yang ada lemak.
  2. Darah tinggi /migrain - sapu pada belakang leher.
  3. Gout / sakit2 sendi/ senggugut / lelah - sapu pada kawasan yang sakit.
  4. Ibu2 lepas beranak - sapu di perut dan kawasan berlemak yang lain, sebaiknya pakai bengkung atau korset after sapu balm ney.
Best kan balm ney. As for me even suda turun 25kg after beranak, tapi saya still try guna produk ney untuk tau keberkesannya sebab kadang2 tue pandai juga sengal2 badan kan & still banyak lagi lemak degil di perut ney. So, harus la guna balm ney kan. Lagi satu adalah untuk cuba bagi encik husband pakai supaya kurus sket. Kekeke. If berminat untuk order boleh click di link ney Balm Mujarab. Harga sangat la berpatutan. Cuma RM55. 


1 comment:

  1. Hi Vivie,
    Kami ialah pemborong & pembekal baru SSRB yang dilantik sah oleh Suria Secret Resources / Golden Green Marketing. Jika anda masih aktif menjual produk kami, bolehlah hubungi kami. Kami memberi harga menarik kepada anda.

    Yakin Jaya Enterprise,
    Ki
    012-5642311
    yakinjaya.blogspot.com

    ReplyDelete