16.10.2009

February 19, 2011

Nothing much

Datang KL kali ney macam x banyak aktiviti yang dibuat. Rasanya aktiviti makan yang terlebey. Menghilangkan segala yang diidamkan setelah sekian lama x turun KL. 3 tahun woooooooooo.. Sangat la lama tidak menjejakkan kaki ke sini. So far, x banyak perubahan sangat. Still bole ingat jalan2 lagi. Tapi kali ney memang menjadi ratu naik public transport di KL memandangkan kami x dapat sewa keta coz kononnya suma full this week. Jadi memang banyak menapak & duduk dalam train.

Tak banyak sangat pun berjalan tapi rasa mau patah kaki juga la kan. Since Thursday, suda menjejakkan kaki ke area2 Bukit Bintang, KLCC & area Mid Valley. Today pula memang banyak bertapa di Masjid India. Agak teruja juga la seketika memandangkan perbezaan harga yang nyata la kan. Sedia maklum saja harga di KK agak melambung sedikit berbanding KL ney tapi x shopping mana pun coz suma da abes sale..huhuhu..Cuma rambang mata melihat tudung2 di area Jalan TAR ney.

Memandangkan sangat la pack tadi & sedia maklum jalan dengan Mr Hubby ney harus sumanya bergegas. Jadi tanam impian pegi on Monday la untuk beli tudung2 tue coz da set kedai mana yang akan diserbu. Lagipun perlu menyinggahkan diri ke Sogo on Monday untuk membeli daging salai yang diidamkan oleh my sis tue. Kang kempunan pulak.

So far memang selama di sini if bole mau makan tue Char Kue Teow di area Pantai Dalam hari2. Mr Hubby & I seperti mengidam tak hengat doooniaaa punya la. Sanggup tue naik LRT & menapak di malam hari semata2 ingin menjamu Char Kue Teow yang sedap x hengat la. Jadi, esok malam harus la pegi lagi memandangkan Monday malam mau checkout dari KL already..kekekekeke..

So far, teda la yang menarik sangat selama di KL ney. Tapi dapat la melepas rindu seketika terutama terhadap 'Makanan' yang sangat2 la dirindui. Kenapa la di KK tue tiada yang boleh menepati citarasa masakan di sini ney. Maybe harus belajar la kan masak yang sedemikian terutama sekali menanam cita2 untuk belajar masak Char Kue Teow yang sedap banget tue. Jadi, harus berusaha gigih la gamaknya. Apa2 pun, thanks to Mr Hubby kerana mengangkut saya sekali ke KL walaupun pada hakikatnya dia bekerja. Till then, nite2. Mau melayan crita TV3 dulu...........

No comments:

Post a Comment