16.10.2009

February 27, 2011

Terbukanya Hati Mereka

Alhamdulillah. Tue la ayat yang mampu terkeluar. Apabila ada saudara baru yang memeluk Islam, kita harus bersyukur kerana Allah telah membuka pintu hati mereka untuk memeluk Islam. Agak lambat la kan untuk tulis post ney memandangkan orang lain memang telah berpusu-pusu sejak beberapa minggu lalu tulis tentang ney. Kesahihan tentang Daphne Iking memeluk Islam memang sahih la & telah berkahwin dengan jejaka pilihannya. Tentang Paris Hilton masuk Islam ney macam still samar2 kan. Masih banyak lagi yang buat propaganda di luar sana. Tapi, jika ianya berita yang sahih, alhamdulillah.


Terbaca bout' Daphne Iking ney masuk Islam dalam Beautifulnara la. Memang confirm la yang dia attend kursus kawen before this. Nama Islam Daphne sekarang is Dahlia Eleanor Iking & nama suaminya Azmi. Daphne ney memang dari skola lagi udah terserlah bakatnya. Memang slalu nampak dia outstanding. Harapnya after da peluk Islam ney, dia pun akan jadi outstanding as a Muslimah & bagi contoh yang terbaik kepada peminat2 dia di luar sana. Ney rembat pic dorang dari Beautifulnara juga. Kira pinjam kejap la.hehehe




* Memang pasangan yang secocok. Tapi, apa suda jadi dengan kes anak Daphne ya??


~ Jangan kita sekali2 lupa dengan jasa ibubapa yang membesarkan kita selama ini dengan penuh kasih sayang. Iklan ney maybe bole ingatkan kita betapa susah payahnya mereka. Family comes 1st. Jom layan iklan Petronas ney!

No comments:

Post a Comment