16.10.2009

December 29, 2012

2 More Days

Nampaknya kita suda berada di penghujung 2012. Sangat la x terasa kan masa tue berjalan. Terpaksa berlari 100m rasanya nak mengejar semua hal. Rasanya rata2 antara kita ada pengalaman pahit dan manis selama 2012. As for me it's the best year ever. Many things happened but most of it it's a good memory. Mana2 yang kurang baik yang terjadi tue telah mengajar saya erti kehidupan dan menjadikan saya lebih tabah dan matang dalam mengharungi kehidupan sebagai seorang hamba Allah, anak, isteri & ibu. Uiseh ayat tue.

Alhamdulillah Allah telah memberikan peluang for me untuk bernafas sehingga ke hari ini. So far, tahun ney merupakan  tahun yang ke 3 saya menjadi surirumah sepenuh masa dan buat online biz sket2. Alhamdulillah tahun ney agak membawa rezeki kepada kami sekeluarga. Alhamdulillah juga rezeki ney dapat dikongsi dengan my  family and also my in law's family. Alhamdulillah. Tahun ney juga me telah saya telah merasakan menjadi seorang ibu sepenuh masa membesarkan satu2nya my princess, Nur Izzati Batrisyia. Sangat tak terasa hari ney umurnya genap setahun 27 hari and dia still full breastfeed. I'm so proud of it. Alhamdulillah sebab kita tau bukan suma yang berpeluang menyusukan bayi mereka secara eksklusif dan saya amat bersyukur dapat menyusukan my baby exclusively.

Tahun ney juga me & my husband pindah ke Labuan & choose untuk menetap sini terus. Still tinggal dengan mentua but it's okay sebab my husband still dalam usaha kumpul duit untuk buat rumah. In shaa Allah. Moga Allah permudahkan semuanya. So far since di sini rezeki bertambah murah dan my husband more focus in his work. Alhamdulillah. Ramai juga yang suda bertanya bila mau menambah baby. Bukan menolak tapi memang belum ada rezeki plus en hubby sangat la busy. Outstation memanjang. Ney pun suda 9 hari dia outstation. Jadi zaty pun still kecil and masih melekat 24-7 dengan mamanya. Macam la mau ada adik. Hehehe. Insya Allah if ada rezeki tahun depan or lagi 2 tahun la baru menambah lagi sorang baby. In shaa Allah.

So far 2012 banyak membawa kenangan manis kepada kami sekeluarga. As for me & my hubby, kami semakin matang dalam melayari hidup berumahtangga and dapat bercuti bersama banyak kali juga dalam tahun ney even dalam Malaysia saja pun but sangat bersyukur sebab still dapat spent time together and jalan2. Semoga 2013 akan membawa kehidupan yang lebih bermakna buat kami. Amin. Happy New Year from us. Hope next year will be a good, happy and prosperous year. 


No comments:

Post a Comment